Vår på riktigt

Hej hej!

Medans jag väntar att bilderna ska laddas upp på datorn (har äntligen fått USB-kabeln) så tänkte jag uppdatera mig lite. Det var ju ett par dagar sedan...

Åååååååå! Vad jag älskar vädret just nu, det är sååå skönt med vår! 
Solbrillor, vårjacka och glass. HEJ DÅ dunjacka och kyla!

Veckorna går så himla fort, nästan obehagligt fort. Var det inte helg precis ? Shit, redan påsk!

*Puh*, äntligen franska provet avklarat, men jag tror det gick ganska bra. 
Fick engelska provet tillbaka idag. Herregud, vad petig hon var. En kille i min klass fick ett fel för att han glömt ett komma (!) För mig då? Jo, gick det ganska bra. Kunde gjort bättre. Men life goes on..

Yes! pååååååååååååsk lov! Och på Måndag åker jag till London! Jippey :)
Ha det bäst!
Kram A.

p.s. här kommer bilder på de presenter jag fick, as I promised:



Fina eller hur?  :)



HAHAHA! present från alice, ellen och märtha.



Världens sötaste klänning, tack så hemskt mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0