Little Marbles

Förkylningen blev värre. Jag tror jag hade feber inatt och hostan är hemsk. Det liksom hugger till i halsen varje gång jag måste hosta. Så, jag stannade hemma idag. Men jag känner faktiskt att det håller på att bli bättre.



På Tjejmässan i Lördags uppträdde Little Marbles. Jag hade aldrig hört talas om dom förut och häpnade först över deras stil. De gick upp på scen med sina aukustiska gitarrer och började sjunga... och de var otroligt, satans bra!!
Deras musik får mig att bli glad. Jag sökte på Youtube och häpnade lite över att de fanns med. Tyvärr finns inte så många låtar upplagda men låten "Köket" finns med. Har ännu inte fattat hur man lägger in youtube klipp. Så ni får gå in på den här länken i stället: http://www.youtube.com/watch?v=j98s_BzChXo.

Nu ska jag gå och vila,
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: annie

härliga bilder, låter som ett bra band!

2009-04-29 @ 22:58:52
URL: http://chiudore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0