söker ny väska

Det finns nog ingen som inte älskar vädret just nu. Det känns nästan som sommar.

Jag kom just hem från stan. Det var jätte kul men fullproppat med folk. Vi åt glass i Kungsträdgården, åt sushi och gick in i en massa affärer.

Jag söker efter en väska eftersom jag behöver en ny. För tillfället har jag en ganska stor och en väldigt liten. Så jag behöver någon som är någonstans där imellan. Jag hittade en väldigt fin på Urban Outfitters, men den var himla dyr. Föör dyr med andra ord. Jag tog tyvärr ingen bild på den och hittade ingen på hemdsidan. Men jag hittade en annan väldigt fin :)

  

De här är också väldigt söta, från Indiska.

  
Men expensive, ÅÅÅÅÅÅÅ!!! Måste alla snygga grejer vara så dyra?!?!! I really hate it.

Nej, nu måste jag faktiskt gå ut. Men, problemet är bara plasten... Vårt hus är helt inplastat för att de bygger om. Egentligen skulle det varit klart i början på April, men helt ärligt nu, hur mycket kan man lita på byggjobbare? Så vi tror på början av Maj. Jag hoppas verkligen det. Jag blir nästan deprimerad av det här.

Kramar från Alice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0