Upp och ner vänt

Ciao!

Shit, shit, shit...
Det är så upp och ner vänt här hemma som det kan bli. Det är kaos. Hela den rivna hallen ligger på garageinfarten och alla kläder och skor därifrån ligger i en hög i vardagsrummet. Det känns som om vi har plastinhängnaden inomhus istället för utomhus och det är dammigt över allt. Ja, det går knappt att vara i huset.
"Vad f'n gör ni egentligen?" - kanske ni undrar. Jo, det är nämligen så att håller på att river väggarna från köket till matsalen. Här är några bilder:



Jag vet inte riktigt. Men jag hoppas att ni förstår lite mer nu vad jag menar...

För övrigt så går skolan rätt bra. Det fruktade matte provet är imorgon :/ Men jag tror det kommer gå bra faktiskt.
Jag hade min första golf lektion idag. Ledaren var jätte bra, jag lärde mig jätte mycket.
Dålig nyhet, jag tror jag håller på att bli förkyld. Jag hatar det verkligen. 

Nu ska jag gå och lägga mig!! 
Sweet dreams! <3 Kram, A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0