London next

Good morning!

Nu är jag hos F, vi ska snart träffa Ellen och Alice.
Vi hade det jätte roligt igår. Vi såg på Robinson och på OC (- som alltid) Haha!
O och S åkte hem vid 12. Issa sov på golvet och somna direkt (-som alltid). Folke tryckte ut mig ur sängen ett hudra-tal gånger inatt. Så jag har inte fått någon skönhets sömn precis. Men trots det är jag faktiskt väldigt pigg :)

I morgon sitter jag på planet på väg till London. Jag lääängtar! Men jag kommer sakna mina kompisar jätte mycket.
Nu ska vi strax gå, Ha det jätte bra! <3 kram, A.


Kommentarer
Postat av: folke

Lämna mig inte här hemma! Jag kommer sakna dig bajs mycket. Vi ses om en vecka. Ha en toppen resa och shoppa sjukt mkt, haha. Älskar dig <3

2009-04-05 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0