I will miss you <3

Puh, precis packat klart. Jag är alltid så himla orolig att jag ska glömma något. Det brukar alltid vara någon grej som blir kvar här hemma, och den här gången hoppas jag på att grejen inte är allt för betydesefull...

Vi hade det jätte roligt idag. Ellen var sjuk så vi ringde Elsa. Vi fyra åt tårta (Folke broscha fyllde 20 idag - Grattis, haha!), vi tog "skämt-modebilder". hade cyckel tävling och köpte godis.

Nå, imorgon så åker jag somsagt till London och jag inser nu hur mycket jag kommer sakna mina kompisar. 6 dagar kommer kännas som en evighet. Jag tror inte att jag kommer ha tillgång till någon dator så bloggandet kommer upphöra ett par dar, vem som nu bryr sig ? hah.

Nej, nu måste jag faktiskt lägga mig! Ska upp typ 7 imorn,
God natt på er! Kram A <3
Just det, här kommer en bild från i Fredags, när vi hade picknick på bryggan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0